Dagens I-lands problem


Idag bekräftar jag dagens I-lands problem.
Gå och handla och glömma en enda sak...den där viktiga saken som man egentligen åkte och handlade för från första början. Kan ju bara medela att det inte är första gången jag gör det.

För övrigt har jag precis kommit hem ifrån en mysigt bonde söker fru kväll hos Andrew :) Flickan har ju flyttat till ett ungdomsboende så man var ju tvungen att kolla läget. Träffade en härlig man i hissen med en kniv. Han sa
"Ah du behöver inte vara orolig för att jag står här med en kniv, hoppades på att det inte skulle vara någon i hissen, oj vad pinsamt det blev!"

Hmm Andréa vart bor du egentligen i för gansta område?

Dessutom så skickar jag in mitt sista uppdrag i fysik just nu. Yeah till mig för att jag härdat. Nu är det bara den muntliga examinationen kvar. Sen har jag hela ljuvliga januari framför mig då jag ska få så himla mycket gjort. Ja nästan allt som jag inte hinner nu ska jag göra då.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Äntligen slut nu kan du börja LEVA.

2008-12-11 @ 10:05:51
Postat av: saraarööd

haha lycka till meed allt i januari! lovisa du har ju planer för ett år :D ih puss

2008-12-11 @ 16:18:09
URL: http://welko.blogg.se/
Postat av: ellen

snygglovisa :)

2008-12-11 @ 22:08:49
URL: http://sittstill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0