Summering

Stina gladJa en liten summering sen senast. Vad har hänt då?

Fröken Stina Friman var ju här nere hos mig i helgen. Även om det inte var så längesen vi sågs var det otroligt roligt att träffas igen. Det blev tre fina dagar här nere i Malmö.

Dag 1. Lite mysig Maia Hirasawa på möllan. Mycket mysigt och scenen var underbart röd...precis som Stina och jag vill ha den. Sjukt bra live, tips!

Dag 2. Detta blev en av min allra längsta shoppingdagar i hela mitt liv. 11.00-18.15 Slå det ni. Stina var en duktig Scenen! =)shoppare och gjorde hela Malmö lite rikare.  Själv blev det en fin klänning och eftersom vi inte går i samma klass eller överhuvudtaget inte bor i samma stad mer slog Stina också till.

Dag 3. Fina Stina åkte hem. Men innan dess hann vi med lite tjejsnack vid öresundsbron. Det var ett trevligt besök och jag hoppas vi ses snart igen tjejen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0