Ljuva minnen

Det var fredag och det var dagen då jag satte mig på ett tåg och begav mig upp till västra götaland. Det var ju ett tag sen man var i FKP och det låter ju jäkligt töntigt att man faktiskt har saknat det. Fick ett litet pirr i kroppen när jag kom fram. 

Så fort man kom upp från stationen fick man syn på männsika efter männsika som man kände igen. Det var bara hälsa och prata lite =) Efter att ha väntat i en timme på stationen hade jag träffat tre skol/klass kamrater, underbart. Sen kom Sara och Sanna som hade plankat med tåget ifrån Laxå. Det var superkul att träffa dem, har ju inte sett dem sen studenten <3

På kvällen träffade jag även Stina :) Det blev ett litet mingusbesök där vi körde "det vanliga". Stina är bundis med servertriserna och få värsta speciallbeställningen. Sen gick vi till p det var lantis där töntarna med tuggummitänder hade börjat spela lite minigolf. Fröken Skoog kom även på besök och det var kul att stå där med fyra underbara vänner mitt i plantis  :) Sanna skulle sedan ta en bild på mig när jag satt vid de fina blommorna...ingen bra idé eftersom jag satte mig rakt på en humla som de följande dagarna skulle vara orsaken att jag hade konstant kli och smärta i mitt lår.

På kvällen blev det tv-mys med Sanna, Sara och Anna Hå som hade tillkommit. Det var trevligt. Men det var ännu mysigare att senare krypa till sängs och knö om plats i en lite för liten säng.

Kommentarer
Postat av: sara

myysssssssssss! <3

2008-08-08 @ 11:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0