Ha det bäst gå på Fest!

Lördag morgon och Sara hade ont i huvudet, inte bra eftersom de osade party. Sanna och jag gick i ur och skur till underbara fkp-city för att köpa lite alvedon. Vi fastnade vid en fotbollsmatch där vi även träffade Anna Hå igen :)

Väl hemma hos en goingstrong Sara fick vi besök av Gabbi som även senare följde med till Sibylla som fick bli dagens lunch. Sen var det bara att börja tagga inför kvällen. Vi fick även en utökning av gruppen då Lurre kom upp och joina.

Förfesten vad hos ljuvliga Ellen och den var kalasbra. Kul att träffa folket igen så att säga. Sara och jag hade laddat med en fluffig mittbena, även om Sara bangade lite senare på kvällen och gled till en mer sidbenad look. tack ellen för en finfin förfest...men plantis nästa.

Eftersom vi var ekonomiska denna kvällen och gick in gratis blev det lite chill och mys ute i plantis nya utemöbler. Såklart träffade man ännu mer vänner vilket var kanonkul. men fy fan vad mycket folk där var, kanske inte så svårt eftersom plantis dansgolv inte är större än mitt gamla rum. Fötterna blev trampade och kroppar blev knuffade...det blev lite drinkar på det då.



Efter en rolig natt blev det en vandring till Valentino för den traditionella pizzan. Sen blev det åter igen en gångsträcka upp till el wetterlina med Ellen. Helt plötlisgt när vi gick där kom en katt fram, sen en till, sen åter en till. Vi är kattkvinnorna så att säga. Sen var det bara god natt!


Kommentarer
Postat av: röd

puss! miss ya.

2008-08-08 @ 11:40:52
Postat av: Marie

haha, lovisa! vad är det för jäkla bild på mig? VAD GÖR JAG? herregud!

2008-08-12 @ 22:44:16
URL: http://marrebarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0