Det löser sig

Var ett tag sen man skrev. Bestämde mig för att inte skriva förrens jag och Johannis skaffat lägenhet så jag slapp gå och ha ångest för det. Och nu äntligen om allt går som planerat så kommer en fin 2:a bli vår. Ska bli kanonkul, speciellt att bo stina & jagmed självast Falken själv.

Har hänt massa kul sen FKP. Har jobbat mina sista dagar på tofta, var faktiskt ett väldigt roligt sommarjobb även om jag inte är så duktig på att laga mat. Dock är ju inte min lasange att leka med.

Lilla Isabelle har flyttat ner till Svedala och det ahr varit superkul att få träffa henne lite! Igår tex blev det en lite rundtur i Malmö. Kände mig som en lite turistguide, en rätt duktig sådan...även om jag inte vet var svävarhamnen ligger.

Imorgon börjar Malmöfestivalen och då kommer Fina Stina ner till mig. Kanonkul! 

Kommentarer
Postat av: ellen

kanon, då blir du ju inte så långt bort :D

2008-08-14 @ 23:27:43
URL: http://sittstill.blogg.se/
Postat av: Marie

haha, jag tror inte jag vill se dom så håll dom för dig själv! rakt i den privata samlingen ska dom! :) med mig är det baaara bra! livet flyter på som det ska. jag hade också velat komma ner under malmöfestivalen! buhu. hur är det med dig? när blir det flytt?

2008-08-15 @ 00:58:24
URL: http://marrebarre.blogg.se/
Postat av: Anonym

snart kommer du till mig :D

2008-08-17 @ 13:46:07
URL: http://mymoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0