Destination unknown

I lördags gjorde jag mitt första lilla besök till den stora staden Stockholm. Det var lite smått läskigt men hade säkerheten själv vid min sida, nämligen Andréa och Sara. Tror verkligen att jag kommer gilla Stockholm, det är ju lite större än Malmö men det kan man väl smälta med tiden. men för övrigt är det en väldigt vacker stad.

Det var dags för lite fika och vi mötte upp EmmaB inne i stan. Platsen var café 60 och det var kanonmysigt. Älskar att allt var oversize...precis så som vi vill ha det.  Det blev lite planering och lite skvaller som vanligt. tror nig att jag kommer trivas bra här i mitt nya lag =)

Igår fortsatte teambuildningen lite med en middag hos Emelie i hennes finfina lägenhet. Spagetthi och köttfärssås är ju aldrif fel! Sen blev det bullar och saft på det. Lovely!

4 dagar kvar, sen blir det flytt igen. Äntligen!

Kommentarer
Postat av: tora

kommer och hälsar på det lovar jag, såå nu känns det väl inte lika läskigt längre ^^ kram!

2008-08-27 @ 20:18:48
URL: http://toramaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0