The winner takes it all...

the losers standing small
där stod vi små som kryp, men en silver medalj är väl inte helt fel ändå om man tänker efter
Imorgon är jag nog till och med nöjd

Som ni kanske förstår så var det Jsm i Gislaved i helgen. Vi hade som vanligt ett bra lag och vårt mål var egentligen att ta oss förbi den där mytomspunna semifinalen som svedalabor aldrig tar sig förbi. Men tro det eller ej, men det gick faktiskt i år.
Men i finalen räckte det inte rikgit hela vägen utan det blev värdlaget Gislaved som tog hem sergen, grattis till dem!

Har överhuvudtaget varit en riktig jobbig helg, både fysiskt och psykiskt. Känns nästan som om mitt vänsterben har gett upp hoppet lite smått när det gäller att gå. Hänger efter lite fint. Men jag har i alla fall inte ont någonstans och det är väl det viktigaste.

Tog tåger hem fårn Gislaved med min nya tågkompis Jula Gosing Lindberg. På tåget var årets gladaste tågkonduktör, jag blir så glad av att se glada männsikor. Tänka sig vad ett leénde kan sprida sig. Sen hämtade Oliver oss på stationen....ju mindre vi behövde gå ju gladare var vi :D

Kommentarer
Postat av: Karin

Åkte Oliver bil ?! ;O

2008-04-28 @ 22:22:30
URL: http://karinen.blogg.se
Postat av: Julia Gosing Lindberg

jag är fortfarande glad efter tågkonduktören :D
jag kommer att sakna dig som tågkompis sen.. :(

2008-04-29 @ 15:49:50
URL: http://juliettte.blogg.se
Postat av: issa

hihi sivler sitter inte helt fel och tänk lovi du har ett àr kvar dä kanske guldet kommer

2008-04-29 @ 19:04:14
URL: http://nogg.se/isabelleblanc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0