Teasing my balls

Ibland bara älskar jag att folk har ork och lust att göra något som gör andra glada. Även om det själv kan sätta dem i svåra situationer.
- Idag när man kom till skolan hade några härliga studenter börjat med sina små spexigheter och bokstaverat om Ållebergsgymnasiet till, just det, teasing my balls. Så himla kul!
Så nu står det där, rakt ovanför huvudentreén i stor fina, vita bokstäver.
En annan rolig sak är att vi just den här veckan har en massa fransmän på besök. Vi får väl hoppas att de inte kan engelska!

På naturkunskapen slapp man återigen redovisa ( gött Siri) Hoppas bara inte att när det väl är vår tur att vi blir äckligt utfrågade på frågor som vi inte kan svaret på...men vi har förberett oss väl. Varför heter det kräldjur?

Annars har våren äntligen kommit till Falköping! Det är varmt, skönt och det luktar precis så som vår ska lukta.
Empi och jag satt ute på balkongen nyss och tjuvstartade på en liten bränna. Måste ju få till den nu inför balen annars kommer jag se ut som ett vandrande lik i min lila klänning. Bara att börja jobba!

En annan viktig nyhet som måste tas upp är att jag och Dave äntligen efter mycket  slit klarade Donkey Kong II, vi har tagit allt som går och ta och klarade 103% Yeah! (sen bröajde vi direkt på Donket Kong I)


Kommentarer
Postat av: empi

och sicken bränna det blev! :O haha

2008-04-03 @ 22:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0