Partymode

Hade bara en lektion idag, så himla härligt. Men tyvärr var inte vädret exakt lika härligt. Vaknade i morse och kollade ut, solen sken och toppen tänkte jag. Men efter att ävl ha kommit ut insåg jag att det var blåsten som skulle knäcka denna sommardag. Jäklar var det har blåst på idag, inget beach bara för det :(

Igår köpte jag äntligen min fina studentklänning. Lovely! Eller det var inte jag som köpte den utan min ljuvliga mamma. Tack Mami! Hon har varit duktig och åkt runt i halva Skåne för att hitta den, de tar ju slut så himla fort. Så nu har man nästan alting klart inför studenten. Bara ett par skor som saknas nu tror jag.

Igår blev Sanna och jag på mördarpartyhumör! Det blev en massa klädombyten och ett jäkla rotande i ett antal garderober som inte var våra, förlåt ida och issa! Men vi försökte lägga tillbaka allt fins och prydligt. Jag undrar om killar förbereder sig så mycket som vi tjejer gör inför fest? Jag har svårt att tro att ni står två och två och provar skjorter tillsammans! Är jag snygg i denna? Hur passar jag i den här färgen?
Är verkligen vi tjejer så beroende av andras åsikter, speciellt tjejers åsikter?

image36

Hold me closer and I feel no pain
Är det verkligen så svårt?

Kommentarer
Postat av: Sanna S

hihihi åå nu är det bara några timmar kvar till you know what :) P A R T Y

2008-04-29 @ 23:32:31
URL: http://sannaschultz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0