Bowling i FKP

Ja då var det äntligen helg!
Igår var det då fredag, ännu en så att säga. Träningen gick bra och jag fick gå spiker, oyeah!
Efter träningen tog Elli och jag ett litet besök till Willys. Den veckliga chipspåsen inhandlades och lite andra viktiga förnödenheter. Sen helt plötsligt kom vi på att detta var ingen vanligt fredag, vårt underbara let's dance som vi suttit och kollat på vecka efter vecka har ju tagit slut! Va fasen skulle vi nu göra?

Som tur var fick Lurre en snilleblixt och kom på att Elli, Ida, Jag och han skulle bowla. Efter att ha väntat på en trögstartas IdaHoe kom vi äntligen iväg. Fy fan vad skönt det är att åka bil och slippa gå/cykla överallt.
Jag var ju och bowlade med skolan för några veckor sedan och då klarade jag inte av att göra en enda strike, men bara för att kompensera så började jag hela skiten med en strik och sedan en spare. Så stolt!
Ida raggade en ny kompis, Mikael tror jag minnsann att han hette, high fives hela tiden OMG.

Sen blev det chill i baren i två timmar, en lugn och skön fredag rent ut sagt
image13
Haha Lurre kom inte med, men hade ingen bild på oss alla.

Idag blir det underbar kemi...jag älskar min citronsyracykel!

Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatera mer.

2008-04-06 @ 23:58:42
Postat av: Anonym

haaaalllååååå!

2008-04-07 @ 19:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0