Ängelholm

Idag var jag, Ida och Sara nere på ett litet äventyr i mitt underbara Skåne. Solen sken ( som den alltid gör där nere) och det var varmt och skönt. Dagen började med en lagom tidig uppstigning och sedan ner till stationen. Vi åkte först till storstaden Gbg där vi förburkade 1h och 40 min på ett bra sätt, nämligen i Nordstan. Men affärerna öpnnade ju inte förrens 11.00 så lite vänte tid blev det.

Lovisa Bergh gjorde sitt första besök till Rut m.fl, jäklar vilken härligt affär, blev alldeles lycklig i min shopparsjäl.  Men eftersom vi bara hade 40 minuter på oss så han man inte med mer än att tok-kolla igenom allt lite snabbt. Men jag måste erkänna att det kliade rejällt i fingrarnde, men det var väl bäst för ekonomin att tiden var knapp.
Sen blev det ännu en tågresa ner till Ängelholm.

Provträningen gick bra, var lite nervös i början men det försvann efter en liten stund. Kul var det i alla fall.
Känns som om det helt plötligt blev väldigt mycket att tänka på! Ängelholm vs Svedala....hmm? Sen finns det ju Sollentuna också som man ska åka och provträna i den 10 maj, kul kul.

Efter en lång dag fick vi åka med och kolla på den 3:e herrfinalen i Falkenberg. Det var riktigt roligt och jäklar vilket tryck...ungefär som våra matcher i Frejahallen :P Sen blev det mys i Marre K bil i drygt 2h. Jag, Edvin och Emila hade det mysigt i baksätet.




Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatera?

2008-04-18 @ 14:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0