And I know it is a wonderful world ...

...but i can't feel it right know

Äntligen har man då fått sommarjobb och det bästa är att jag ska få jobba med min underbara kompis Malin i 6 långa veckor fy fanken vad gött! Jag längtar verkligen efter att fika och laga mat. Hoppas nu bara att vi får jobba i samma kök, det finns ju en 33% chans att vi inte får göra det :( Men även 66 underbara % att vi får :)

Det bästa med hela dagen var nog att min underbara Falk var i stan och jag fick träffa henne över en promenad, fika och lite solning på balkongen. Underbart! Sen så ska hon kanske vara med och träna med oss på tisdag, eller liten nostalgi tripp så att säga. Kul!

Idag gick träningen riktigt bra, skönt att äntligen få ur sig lite ilska. Dunka Dunka is the shit.
För övrigt var alla thinki pinkisar mycket bra. Ida fick till värsta halleluljah flyet...OMG...men Karin dömde ut den, dålig stil Karin :P

Nu blir det mys med min egna Ida Plida, fruktsallad är ett faktum.


Kommentarer
Postat av: Karin

Hahaha, skyll inte på mig! det var Kalle som dömde! Jag sa bara vad jag tyckte ;)
ha en bäst helg duu

2008-04-12 @ 17:02:02
URL: http://karinen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0