Alla som inte dansar...

Ja hur var det nu igår då? Min fantasi om att barn under 14 år skulle kunna ha ett normalt fint högstdiedisco for ju rätt åt pipsvängen. Efter att ha hört att någon skivit "hångla?" på sitt ben insåg man rätt snabbt att fjortisarna var i överflöd.

Själv stod man i garderoben så jag fick inte se dansgolvets härliga rörelser...men kanske ville jag inte riktigt se dem? Det var en jäkla fart åp jackorna dock må jag säga. För det första insåg vi 5 minuter innan insläpp att ingen galge hängde i någon ordning... och det var ju kul eftersom det var 600 galgar! Kaos.
Men vi lyckades ändå att få någon sorts ordning på det hela. Inte en enda jacka försvann. Oyeah.

Efter att ha städat och plockat upp alla jäkla godisrester ifrån golvet drog vi volleybollare upp på berget för att njuta lite av denna vårnatt. Det blev grillning, mys och korv. Underbart. Det var iof lite kallt men med en filt och vänner kan man få upp värmen rätt bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0