Never Think



Vilken underbar dag, idag, idag idag! Vaknade av att det är ett underbart vägarbete utanför mitt fönster, inte hel fel. Johanna var redan uppe och satt och åt frukost så jag joinade henne. Jag kan ju för tusan inte sova längre än 08.00 nu för tiden, arbetskada som Ica Maxi arbetare lätt får. Nu är klockan bara 08.45 och det känns som om jag har varit uppe i en evighet.

Det är min första lediga dag på jäkligt länge och det är så skönt. Fast jag vet inte riktigt vad jag ska göra med den? Tänkte rensa lite i min garderob som är lite väl fullproppad för tillfället. Dessutom är det nog dags för en liten städning av rummet. Det blir lätt lite stökigt på mitt rum när jag jobbar mycket + att Johanna har varit hemma i Lund så jag har bott själv i fyra dagar. Töjnan har blivit lite av vad man kallar en ungkarlslya. Men det är inget fel med det, jag trivs bra...men jag ska göra det för Johannas skull.

Sen ikväll bli det ju hårfärgning och det ska bli lovely. Ska försöka få upp några bilder på det hela.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0