Eurovison


Åh min älskade Alexander vann och det tyckte jag var bra, bra och åter igen bra! Det blev en mysig kväll hemma hos Emily efter en lång dag som spelare/funktionär på Big Step. Vi skulle ju egentligen vara utklädda till olika schalger personligheter men det blev inte av. Skönt på ett sätt men ändå tråkigt. Dock fanns det vissa som ansträngt sig lite. På bilden syns Lucas och Albins masker som skulle föreställa maskerna i Malena Ermans nummer. Antar att Emma är designer, för så där snygg kan inte killar göra.


Mild och Falk

Imorgon blir det BIG STEP spel igen och det ska bli kul kul kul

Kommentarer
Postat av: albin

hah, våga inte säga så!!! Jag gjorde faktiskt min egna mask!!!!!!

2009-05-19 @ 12:40:29
Postat av: Support

Jag håller med dig Lovisa.

2009-05-19 @ 13:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0