Blandat

Förra helgen var det J-sm och det var kul i sig men jag orkar bara inte med att komma 2:a en gång till. Ska smälta ner min tre silver medaljer och göra en tallrik eller något. Gaah...slut, punkt, the end.

Över till något roligare
I måndags var det stor kubbkupp nere i Edsbergs parken. Det var väldigt mysigt och trevligt. Själva idén var Lurres och det var även han som investerade i kubbspelet var från första början. Det blev lite fel på planeringen när jag och Lurre slog oss ner med nyköpt fika och höga förväntningar.Men ingen dök upp på ett bra tag, och jag säger bara skyll er själv om Tom&Jerry kexen tog slut. Men till sist kom alla och då blev det lite mer ös.

Annat som är viktigt att notera är att jag och Lucas blev attackerade av en flock med måsar, medan vi väntade räddast var Lurre som gömde sig i en tunnel. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0