Äntligen vår!

Fram tills nu har dagen varit alldeled underbar. Kom precis hem efter en lång härlig promenad (ja idag igen) med Holmen och Elsie. Det hela började med att Elsie och jag jobbade 6-9, gick hem och sov en timme sen for till Edsviken för att bli mötta av en Holm mitt i vårsolen. Nu är det verkligen vår.

Vi tog en promenad ner till vattnet och senare korsade vi våghalsigt nog även isen. Jag som är skåning och inte riktigt är van vid is tyckte det var läskigt men jag hade ju mina tappra vänner med mig. Sen gick vi hem till Holmen igen och drack varm choklad med grädde.




Och nu sitter jag och laddar, för om en timme åker jag till Edsberg och sen bär det av till Vallentuna...dags för kvartsfinal nr 2. Det är så jävla taggat i laget. Ikväll då smäller det!


Kommentarer
Postat av: holm

VÅR !! hahah vilken stilstudie..:P

2009-03-18 @ 14:21:19
Postat av: ellinor.

yey!

2009-03-19 @ 22:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0