Back

Det var ett tag sen men nu är jag här igen. Tänkte att efter ett års bloggande så kanske det är dags att sluta men idag fick jag lova Sara att jag måste blogga så hon ha koll på mig i sommar. Så Sara det kan du tänka på nu (bäst att du kommenterar varenda inlägg)

I alla fall så har jag börjat ta körlektioner och det går jättebra. Det bästa är att det också är sjukt kul. Allt bara flyter på och det där körkortet känns inte alls så där avlägset som det alltid annars gjort. Kanske kommer till och med lilla jag köra bil så småningom. Spännande.

Idag tog jag, Sara och Andréa årets första dopp. Platsen var Edsviken och det var faktiskt jätteskönt. Fem av fem toasters. Sara tyckte dock att det var lite kyligt, men men sånt är livet.

På torsdag åker Stockholms korståget ner till Falköping då det är dags för studenten för våra små 90:or. Det ska bli kul, kul, kul och jag ska även hinna med en liten klassreunion.



Lilla Elli har nu lämnat oss här uppe i Sollentuna och vi kommer sakna henne massor!
(Sorry om du inte gillar bilden ellsi men jag tycker du är supersöt)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag röstar för sommaruppehåll.

Vill Sara veta vad du har för dig får hon komma ner till Limhamn. Välkommen Sara.

2009-06-02 @ 11:59:45
Postat av: Anonym

åå har ni badat, mysigt! efter nåra tårar mår ja nu ganska bra igen, men kan inte fatta att ja aldrig mer ska komma tillbaks.. saknar er, men vi ses snart igen, promise! love love love <3

2009-06-02 @ 16:03:52
Postat av: ellinor.

oj glömde visst skriva mitt namn men du fatta nog att de va jag:) ha de superkul på studenten!! hälsa fkp från mej..

2009-06-02 @ 16:05:33
Postat av: Anonym

jaaag kommer cecilia!! gör malmö osäkert.. wo´ho.

nähe, dags att springa till tåget, fkp here we come! gaaah roligt.

2009-06-04 @ 09:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0