Mind hunters

När jag gick ettan på gymnasiet så skulle  jag och några vänner (volleybollare såklart) se en film en kväll. Det slutade med att vi såg en film som ingen någonsin hört talas om. Men efter att ha sett det insåg vi vilken ruskig bra film vi precis sett. Thriller och satans spännande. Kom precis hem ifrån träningen och inser att just den filmen börjar om tio minuter...ska bli kul att se om den är lika bra nu som då.

21:00
Kanal 6
Mind hunters

Ps.
Imorgon ska jag till systemet för första gången!


Kommentarer
Postat av: ellen

taha! det var den första filmen jag såg i volleyhuset :)

2009-01-29 @ 23:54:53
URL: http://sittstill.blogg.se/
Postat av: Sanna

just de fan va läskig den va elle den ar väl den på den där ön med mödaren som ger ledtrådar typ. Aja om den va den var den bra iaf.



Ps grattis du är nu en gammal kärring i mina ögon

2009-01-30 @ 21:21:16
URL: http://sannaschultz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0