Helt otroligt

Min kära vän Sara Lindberg gick för några dagar sen och kollade på älskvärda twilight igen. Nu när hon såg den andra gången så insåg hon att musiken i filmen var sjukt bra. Hhon fastnade speciellt för en viss låt som hon sa till mig var så sjukt bra. Det var en kille som sjöng med lite skumm röst och det var jättefin. Jag lovade henne att jag skulle hitta den eftersom jag är en liten specielist när det kommer hacka sånger.

Carla gav mig en filmsifa fär jag kunde kolla hela filmen (ni kan ju gissa vad jag gjort ikväll, ja det blev en Twilightkväll för hela slanten) Satt och lyssnade lite extra efter en låt som skulle passa in på Saras beskrivning. Självklart visste jag direkt att det var den låten precis när jag hörde den. Fin så man fick gåshud.

Lyssnade på den lite mummliga texten och hörde några få ord. Använda min beloved letssingit och sökte lyrics. Kom upp typ 100 träffar på det jag hört och jag började leta. Hittade en som stämde bra och när jag väl skulle kolla vem artisten var fick jag fasen en chock! Ingen mindre än Robert Pattinson. Visst visste jag att han var artist men fasen inte så bra att den fick vara med i filmen. Låten heter Let me Sign och är underbar. Lite kort, men dock underbar.

Han är ju bara för bra


Kommentarer
Postat av: Anonym

ljuvligt! tacktackatck!

2009-01-26 @ 22:56:04
URL: http://welko.blogg.se/
Postat av: holm

den bilden är mumma!

2009-01-26 @ 23:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0