Seger

Det blev en relativt tidig dag för mig och Johannis idag. Blev lite sent igår när man var på engelbrekt och kolla Melodifestivalen, sen när man kom hem så var jag bara tvungen att se Rosa Pantern som gick på TV. Älskar scenen när han ska försöka bli av med sin franska accent. "I would like to buy a hamburger".

Dagens match var Sollentuna-Örebro, laddat som bara den. Den blev en trevligt liten morgonträning sen chill och mat med laget. Vi hade våra nya dödsläckra snygga puma tröjor. Det var vackert.



Det bästa av allt var att vi faktiskt kämpade så bra och att vi till slut vann matchen med 3-1. Vilket lyckorus. Som grädde på mosen vann killarna även sin match emot Hylte. Kul att träffa Hylte-killarna också. Dem har man inte sett på ett tag. Sen bar det hem till Engelbrekt där man kalasade på Saraskakor IGEN! Moffa, moffa!

Kommentarer
Postat av: Cristin

Vilken fin blogg!

Prenumerera på varandra på bloglovin?

Om du vill det kan du skriva en kommentar till mig och skriva att du lagt till mig så lägger jag till dig så fort jag ser det! =)

Videoinlägg om hur magisk mugg fungerar och konst av min syster pojkvän. Gillar du den?

Ha det bra!

2009-02-09 @ 13:25:23
URL: http://ccristin.blogg.se/
Postat av: Rosa

SNYGGA ELLER SNYGGA?! det är därför vi vinner, vi är förjävla snygga! :D

2009-02-09 @ 21:17:31
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0