Sammanfattning

Igår hade vi mental träningefter träningen. Jag brukar inte gilla sånt där tjaffs men igår var det faktiskt riktigt bra. Kom in i den där känslan som jag har efter en härlig serger. Jag känner på mig att söndagen kommmer bli minst lika laddad så som vi måla upp det igår. Underbart! NU!

Idag vaknade man normal tid, skönt att inte behöva stiga upp 05.00 utan underbara 09.00 Lovely! Det har fortsatt bra med ett finfint resultat på mitt första uppdrag i Matte E vilket gjorde en ännu gladare. Nu ska jag koka ett ägg...för de om något gör mig glad.

Men jag måste ju även berätta om att mina underbara föräldrar har varit uppe hos mig i helgen. Det har varit så mysigt att få ha dem hos mig i längre än en match. I lördags gick vi i fina Stockholm och kollade i affärer. Sen blev det stopp på en trevligt kinaresturang. Det har börjat bli lite standard med kinamat för familjen Bergh/Jörsgård. Gott är det i alla fall så jag ska inte klaga. Sen i söndags så kom ju mamma och pappa och kollade på matchen. Det kanske inte var världens bästa match men vi vann och det var ju kul. Sen igår blev det återigen en dag i stan + att pappa fyllde år. Jag hade varit påhittig och köpt en bok, men den hade pappa gett till mamma i födesedagspresent så det var bara att lämna tillbaka. Typiskt. Mina päron är de bästa!



Älskar den här bilden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0