J-sm kval

I lördags var det dags för J-sm kval uppe i Uppsala. Sjukt kul att testa på en ny grupp och inte den vanliga södra där man känner alla spelare oc.h kan allt om alla. Kul med nya ansitken inte minst i laget. Klart ett antal ifrån mitt nuvarande lag men även fyra nya tjejer som det var väldigt kul att träffa!

Cissi gick passare och gjorde det med bravur, inte lätt efter bara en träning. Jag gick kant där jag i och för sig inte är helt bortkommen men ändå inte helt säker. Holmen fick gå höger...det är inte lätt det må jag säga. Det var som sagt nytt lag med många på nya positioner. Men kul var det! Vi spelade jättebra hela dagen ...till det kom till finalen. Södertälje som vi slog i gruppen vann över oss. Jag må säga att de var duktiga och samspelta, något vi saknar så grymt mycket. Men det är på Sm det gäller och då jäklar!

Kvällen fortsätter i nästa inlägg.




Kommentarer
Postat av: emom

grym bild av dig

2009-02-03 @ 10:16:43
Postat av: Love

Vilken spänst 315 eller?????????????????????

2009-02-03 @ 17:14:38
Postat av: luoi

Haha nej inte precis...men den ddagen den lyckan!

2009-02-04 @ 10:16:01
URL: http://luoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0