Iron and Wine

Då har man varit pluggfri en månad men i måndags började Matte E för lille Fröken Bergh. Går faktiskt bra och det är inte så jävligt som jag trodde. Men det tar ju tid...men tid är ju något jag har gott om så det är ju bra.

Gårdagen var kanon med härliga personer och god mat. Först var det ju middag med Therese och det blev massa skratt och minnen och rot i skolkataloger. En massa snack och skvaller som vanligt!.Kul var det i alla fall också som vanligt!

Sen for jag ner till Södertälje till Davids nya supersnygga lägenhet. Han hade det jättefint och laga mat kan han också!

Idag jobbade jag mellan 6-12 precis lagom för att komma hem och ta tag i saker. Snart kommer Johannis hem och då ska maten vara klar, jag tar idag rollen som hemmafru. (Även om jag bara värmer rester)

Mysmusik på, god mat och längtan till kalas på lördag.


En fin bild på fina flickor

Kommentarer
Postat av: Adam

Det beror ju lite på hur du lever... och hur mycket du jobbar.

Men skulle du själv kalla dig livsnjutare??

2009-02-05 @ 20:41:23
URL: http://adam3.blogg.se/
Postat av: Adam

Det beror på hur du lever, och hur mycket du jobbar. SKulle du själv kalla dig en livsnjutare?

2009-02-05 @ 20:42:38
URL: http://adam3.blogg.se/
Postat av: Adam

Då är de livsnjutare!=)

2009-02-05 @ 23:41:22
Postat av: ellen

fina minnen !

2009-02-06 @ 08:17:40
URL: http://domlekerbara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0