Beck & Scones

Jag är nu mitt upp i min Matte E kurs. Det är helt okej, inte olidligt i alla fall. Jag tar det med en nypa salt för en gångs skull. Har haft turen att få samma lärare igen vilket känns bra. Som till exempel nu till helgen när vi ska upp till Norsjö och spela och åka tåg under dygnets mörkaste timmar går han med på att jag får en dag extra att lämna in uppdraget på. Underbart :) Jag blir så glad.

I söndags kanske inte var veckans gladaste dag. Jag gjorde min sämsta match på länge och det var tungt att känna så. Alla andra var duktiga speciellt Mild jäkla vad hon pangade på men Katrineholm var något bättre. Men men nya tag inför nästa match mot Norsjö.

Men mitt dåliga humör efter matchen försvann snabbt när Holm och Elsi följde med mig och Johanna hem. Vi bakade scones och tittade på Beck. Åh vad jag älskar Gunvald Larsson. Kan det bli en bättre söndagskväll < 20.00? Tror inte det.



Elli redo för bakning med förkläde och handskar

 

Kommentarer
Postat av: ellinor.

vilken toppenkväll! de där borde vi göra om nån deppig dag:)

2009-02-24 @ 23:46:23
Postat av: holmen

indeeed! :) och ta det bara lugnt med matten lovi, läs lite istället, det gynnar dig! ;) haha

2009-02-25 @ 00:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0