Påsk på Töjnan

Vilken trevlig påsk det har varit. Även om jag trodde att min påsk skulle bli lite ensam, blev den istället väldigt rolig. Har jobbat hela påskveckan men det känns som om jag har hunnit med en massa i alla fall. Har träffat vännerna, ätit god mat och varit ute i det finfina vädret.

Det var egentligen igår som sommarvädret kom till Sollentuna. Äntligen. Jag hann med att sola lite och bättre på ens genomskinliga utseende och även gå en promenad. Sen på kvällen fick jag komma hem på påskmiddag hos Emmas mamma. Det var riktigt trevligt och supermysigt. Det slutade med att man kom hem med ett påskägg...och det är inte dåligt det.



Mitt egna, dock lite taniga, påskris!

Kommentarer
Postat av: mamma 70 mil bort

Dessa snälla mammor!

2009-04-12 @ 18:23:21
Postat av: Tora

blir du mycket ledsen om jag måste fnissa lite vid å synen av ditt påskris, jag fnissar med dig ;)

kram!

2009-04-13 @ 18:06:46
URL: http://toramaja.blogg.se/tora

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0