Vila

Har jobbat två dagar i rad nu 6-16.00. Väckarklockan har ringt 04.55 och jag har tvingat mig till jobbet iförd underställ, vantar, stövlar, dunis och mössa. Ja allt som man kan tänka sig för att hålla värmen klockan halv sex på morgonen när man rullar på en cykel påväg till Ica Maxi. Fan ta er som har bil!

Har dock jobbat med Elli båda dagarna så det har varit väldans roligt. Igår fick vi tag på ett Ica Maxi blad och började kolla igenom veckans erbjudande och ojojoj vad vi blev köpsugna. I tio timmar gick vi runt och fundera vad vi skulle köpa. Fruktansvärt nördigt att blir uppjagad av att gå och handla i den affären man jobbar i jag vet, men så var fallet! Jag ska försöka att inte göra reklam men en deo för 15 kr!!! Det är billigt billigt!

Men det jag ville komma fram till är hur underbart trött min kropp var igår efter två dagars slit. Kom att tänka på att det faktiskt finns människor som jobbar mer än 10 h varje dag, känner mig lite mesig. Men idag är jag i alla fall ledig och fick sova ut till 09.00. Lovely! Jag ängnar en liten tanke till lilla Elli som var så snäll och tog både onsdagstiden och min torsdagstid, tack tjejen!

Kvällen spenderade med min Johanna och vi lyckades göra en lite för stark men dock jäkligt god thaigryta. Ingefäran är inte att leka med...den är stark!

Kommentarer
Postat av: ellinor.

haha vi fyndade verkligen! de va ju så lite, nu är snart dagarna över, bara imorron 6-16 också.. tjoho!

2008-11-13 @ 15:34:27
Postat av: Adam

Jaa,det har gått av på samma ställe i en annan match. hur länge det blir vet jag inte riktigt. Förra gången tog det en månad.

2008-11-13 @ 19:18:47
URL: http://adam3.blogg.se/
Postat av: Jocke Alström

Det är la härligt att jobba!! Särskilt 06-16!! Ännu roligare är det att cykla i regn med motvind förbi ållebergsgymnasiet!!!!

2008-11-13 @ 19:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0