händelserna helg

Nu får det minnsann bli lite uppdatering i denna blogg.

Förr förra helgen (24-28/10) kom mamma och pappa och hälsade på mig här i Sollentuna. Det var verkligen härligt att se dem igen, hade ju inte sett pappa sen jag flyttade upp. Mamma hade shoppat loss till mig och jag fick finfina kläder och på något konstigt sätt hade hon också lyckats att köpa ett par jeans till mig! Eftersom jag hatar att köpa jeans blev jag mycket glad, tack tack. Fick även med lite andra nyttiga saker så som nya lampa och tre rör pringels, ni vet sånt som man inte kan leva utan. De hade kommit för att ha en lång weekend här i Sollentuna och det var kul att få träffa dem många dagar i rad. Vi hann med en hel del här i Stockholm bland annat livrustkammaren, fika, ikea och lite mys.

Samma helg kom Carla till oss här i Sollentuna, för er som inte är insatta är hon vår  nya passare och det ska bli riktigt kul att få spela med henne. Dock gick det inte så bra i öppningsmatchen emot Engelholm, men vi behöver en hel del mer tid för att spela ihop oss riktigt ordentlig.

Det hände rätt mycket denna helg för lilla Calle kom också på besök. Det var fullt hus är i Töjnan och det var roligt. På lördags kvällen stack jag, Calle och Elli till Lucas nya lya, som förresten var ruskigt läckerr. Det blev lite morgon pålsson film som inte gick av för hackor. Har saknat lite enkel Hipp Hipp humör, lovely! Det var en kul kväll men roliga vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0