Glömmer aldrig bort min tonårssynd

Idag när jag kollade igenom mina mail fann jag återigen ett mail ifrån Lunarstorm. Skäms inte för att säga det, ja jag har en lunarstorm. Har dock inte använt den på 4 år men jag är alldeles för nostalgisk för att ta bort den. Där står ju faktiskt jäkligt roliga och klockrena saker där så jag ska nog ha den som ett litet påminnande minne ett tag till. Dessutom finns där ju så jälva roliga och framför allt gamla bilder som jag inte har längre.

Men i alla fall det jag skulle komma till var ju att jag då fick ett mail om att någon på lunarstorm försökte få kontakt med mig och att de "saknade"mig där. Tänkte fan vad kul om någon gammal vän har skrivit något. Men nej istället var det två mail ifrån två människor jag absolut inte känner. Den ena påpekade att vi nästan hade samma namn och den andra (30+) tyckte jag var söt och undrade vad jag skulle göra till helgen och ville veta mer om mig?!
Allvarligt talat? Om du är 30 år så lägg ner med lunarstorm.

För övrigt så har jag varit och fikat med Cissi, Holmen och Andrew precis, det var mysigt :)

Tacka Gud på print screen!

Jag och Fanny i 7:an. Vi var ju så fruktansvärt häftiga då

Jävligt snygg i mittbenan där ;)

Kommentarer
Postat av: Cissi

det var det sannerligen! mer fika åt folket!

och jag känner igen det där med lunar, dock brukar det mer vara månadsbrev som saknat mig, haha. så himla typiskt!

2008-11-14 @ 17:12:53
URL: http://cirre.blogg.se/
Postat av: emma med h

fika är najs:) dessutom är det ju coolish med mittbena nuförtiden.. det är du som ligger steget före;)

2008-11-15 @ 00:09:01
Postat av: Fanny

Taaaack Lovisa för att du publicerar dessa två underbara bilder på oss :D Haha jag saknar den tiden när du bodde i Svedala och vi gick på Central! Men häftiga var vi, absolut! Får väl också passa på för att du fick mig att gå från mittbena till sidobena!

2008-11-15 @ 20:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0