wait 'til tomorrow you'll be fine


=)
I lördags var det dags för att få lite finbesök igen. Ellen var nere på kulturresa till lilla Malmö, det va ju ett måste att träffas! Hämtade upp Fröken Alström på stationen sen blev det en liten fika. Det blev mycket snack och mycket skratt.

Ännu mer skratt blev det efter en liten P2 och en Vanilla Sky drink på Gossip. Mumma! Var skönt att prata med någon som visste vilika det var jag pratade om, FKP:are! Är jobbigt att alltid få förklara vem alla är för dem här hemma.

Det bestämdes och peppades även lite för den snara festen som ska ske. Fy tusan vad jag är laddad. Bilden får representera en mycket efterängtad fest men mina partyprinsessor SaraZebra och EllenIsbjörn

Me like SaraRöd som alltid peppar mig i jobbiga situationer, du är bäst!

Kommentarer
Postat av: Issa

Hej Luoi!tack för ditt sms igàr blev jätte glad:)jag kommer den 4 augusti till svedala:)när är malmöfestivalen?pössss

2008-07-21 @ 18:33:40
URL: http://nogg.se/isabelleblanc
Postat av: ellen

du är brabra lovisa, 2 augusti blir partyallover

2008-07-21 @ 21:30:22
URL: http://sittstill.blogg.se/
Postat av: sarar

du är brabrabra! puuusss (jag säger bara andra augusti)

2008-07-22 @ 16:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0