Sommardag

Dagen började med att man skulle bege sig till Svedala för att dömma lite beachvolleyboll. Kollade ut genom fönstret och gjorde en snabb prognos om regn. Men när jag väl kom en bit utanför husett insåg jag att vädret skulle vara alldeles underbart. Solen har strålat hela dagen. Underbart.

Sen kom mamma och pappa och hämtade mig. Sen hämtade vi bror min och åkte till en liten mysig resturang vid havet. God mat är ju aldrig fel! =)

Sen när vi kom hem fullbordade mamma och jag vårt lilla 2 dagars projekt nämligen att sy varsin klänning. Jäklar vad vi har jobbat bra och snygga blev dem! Kanske kommer en bild eller två.

Imorgon kommer Calle och det ska bli kul
Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0