När jag kysser havet

Underbara dag. Kom hem ifrån England igår så idag var det på schemat att chilla i min egen takt. Vaknade precis lagom och tog en liten strandpromenad med Mami. Vädret var underbart och havet var fint. Känns verkligen som om det är den enda sommardagen vi får den här veckan så man ska väl passa på att njuta!

Sen blev det ett litet besökt till dataaffären där jag fick en ny dator. Pappa som har stenkoll på datorer så det var han som skötte shoppingen, tack för min nya fina dator! Kanonkul! Nu slipper jag sitta och vänta...och vänta...och vänta.

Efter inköpet blev det en tur till gymmet med mamma. Sen det underbaraste på hela dagen...mitt första dopp i havet. Åh vad det kändes härligt. Nästan obeskrivligt härligt. Har verkligen saknat havet. Hoppas att man får bada lite mer i det nu i sommar =)

Jag tände upp en eld för dig
och nu brinner hela skogen
nu vet jag vad du kommer säg
och det känns som första gången

Kommentarer
Postat av: ellen herself

åh, Familjen !

i love.

2008-07-09 @ 08:59:14
URL: http://sittstill.blogg.se/
Postat av: ellen

haha du har hittat låten nu lr? den är sweet, 5 av 5 toasters!

jag har faktiskt också "badat" i havet, mötte mami å papi på skrea på vägen hem..mamma tyckte det var "jättevarmt", men jag vill helst ha 25 grader..

ha de fint! puss o kram

2008-07-09 @ 23:45:07
URL: http://ellenbollen.webblogg.se/
Postat av: saraa

låter myyys de där du!

2008-07-11 @ 18:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0