Mamma Mia!

Ja vilken dag, det har hunnits med både det ena och det andra.
Dagen började med en liten snabb visit till grannlandet Danmark. Mamma och pappa stod för sällskapet och vi besökte Metro. Det viktigaste inhandlandes var förståss de danske wienerbröden som vi tog och fika på när vi kom hem.

Sen blev det in till Malmö för att kolla på Mamma Mia. Ojoj vad bra den var och det var verkligen full fart hela tiden. Tummen upp på låtarna och den fina miljön. Man blir ju så himla sugen på att ta en restresa till grekland omedelbart!

Känner mig lite frustrerad just nu, orkar inte att gå och träna varje dag. Det är så tråkigt när man är själv, eller själv och själv jag saknar mina fkp bruds. Framför allt saknar jag volleybollen. Men imorgon måste, måste jag verkligen gå till gymmet annars är det kört med mitt lilla sommarschema. Mamma Mia!


Kommentarer
Postat av: Tora

HEJ!

saknar dig med Lovisa..men jag jobbar ju hela tiden..annars hade jag gärna sett Malmö :)

klänningen var ju jättefin! var det efetr eget mönster?

kram!

2008-07-18 @ 09:20:19
URL: http://toramaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0