Gaaah

Äntligen hemma. Slutade 18.00 och man är hemma 19.35...det är underbart att pendla! Det har varit de tre varmaste dagarna sen jag kom hem ifrån England och jag har jobbat alla tre! Fick dock en liten stranddag i torsdags. Men imorgon blir det äntligen lite strand och mys.

Igår efter jobbet tog jag ett litet besök hos Helena. Blev en riktig mysig kväll med hela familjen Andersen. Inte helt fel med lite god grillat mat heller. Fick en superfin studentpresent av Helena, tack! Nu vet jag vad jag kommer att äta på fredagkvällar.

Imorgon blir det stranden igen, hoppas på att få se min lilla RandyGirl också. Adios!

Kommentarer
Postat av: Anonym

snart är det du & jag på dansgolvet! motherfuck.<3

2008-07-30 @ 09:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0