Back to normal

Välkomen till Falk och Bergh
Just nu har vi hela skafferiet fullt med Motzart-kügeln .
Kylen är full med kola, knäck och ischoklad.
Lussebullar i frysen.
På bänken ligger det pepparkakor.......och vi gillarT!

I lördags hade hela laget en enorm bakdag hos Holmen. Det bakades så det stod härliga till och den blev en massa gott. Eller det tyckte man i alla fall till en början tills man fick en känsla i magen som sa "äter jag mer godis så spyr jag", love that feeling! Det blev en sockerkick och sen en sockerdal. Bra uppladning för matchen dagen efter.

Som sagt matchen i söndags var mot Norsjö. Det var en viktig match eftersom det gällde en GP-plats. Som sagt så laddade vi bra dagen innan och antagligen så borde vi äta snusikgt mycket godis varje dag innan match eftersom vi vann med 3-0. Nästa lördag blir det Lindesberg och om vi vinner över dem har vi en klar plats. Grymt kul!

För övrigt så brakade nästan hela mitt pluggliv sönder igår. Jag fick vad Johanna kallar ett så kallat "psyk-bryt" igår. Men Johanna som nästan är psykolog vet ju hur man ska handskas med mig så hon satte mig i köket där jag fick sitta själv. Varför då? Jo, så här var det. Under hela denna långa hösten har jag pluggat Fysik B på distans. Utan lärare har jag själv suttit och funderart och vänt på olika tal och formuleringar. Har fått lite hjälp vilket jag tackar för men jag har gjort mycket själv! Min examination var enligt min studieguide utsatt till den 28 december. Skönt! Men igår skirver min hanledare till mig. "Du får välja examintationsdag: 16/12, 17/12 eller 18/12." Och de som känner mig vet att jag får panik. Och det fick jag, minst sagt. Från att ha två långa vecka fick jag helt plötligt två dagar. Inte schysst!

Men som tur var har hela problemet löst sig nu, tackar Gud för det!
Vet faktiskt inte vad jag skulle ha gjort annars.
Så nu är allt tillbaka till det normala igen och jag gillarT!


Kommentarer
Postat av: Falk

Hurrey för en grymt bra helg! :D



2008-12-15 @ 19:56:59
Postat av: Falk

Hurra för en grymt bra helg! :D Som löst sig till slut.. :)

2008-12-15 @ 19:58:20
Postat av: Falk

Hurra för en grymt bra helg! :D Som löste sig till slut.. :)

2008-12-15 @ 19:59:15
Postat av: Anonym

P.S. Du glömde ju lussebullarna i frysen!

2008-12-15 @ 20:00:21
Postat av: Alina

Trevlig kväll! :)

2008-12-15 @ 20:06:39
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Servkungen

Du är ju en pärla Berg... vi fixart imorgon, massage bytes mot kli på ryggen- deal :)

2008-12-15 @ 21:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0