Home sweet home

Helgen började med mys, precis som jag gillart. Det blev en liten födelsedagskalas kväll hos Emily med Idol. Vi som alltid tränar 20-22 på fredgar tyckte att det var som att vara i himmeln men en kväll där man fick se mer än bara snabbreprisen. Det var gött! Själv är jag kär i Kevin som sjunger som en ängel. Men jag är ju inte riktigt insatt.

Emily hade bakat så det stod härliga till och jag som är ett kakmonster bara tackade och tog emot. Jag tror resten av tjejerna kan hålla med, det går ju bara inte att tacka nej till en cheesecake med pepparkaksbotten. Mumma!

Men det bästa med hela helgen var så klart att det var match emot mitt gamla hemmalag Svedala. Det gick bra :) Som ni kanske redan listat ut så var det ju så bra bara för att vi vann med 3-0. Underbart. Sen fick man följa med hem till Mami, Papi och Kristofer och äta kalkon middag. Det var superhärligt att vara hemma lite. Hela lägenheten var julpyntad och riktigt mysigt.

Sen blev det till att åka upp till Sollentuna igen med Falkovich.

       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0