Rensning

Vaknade för en halvtimme sen. Skönt!
Jag har hunnit med rätt myckets. Sitter och äter gröt just nu men innan dess rensade jag avlopp i både vasken och badkaret. Love it! Hoppas att du är nöjd nu Johanna.

Har aldrig riktigt förstått det. I Falkköping när man bodde tre långhåriga brudar så var det jämt stopp, samma sak här. Men hemma har jag aldrig varit med om det? Vad är problemet?

Ikväll blir det bonde söker fru för hela slanten. Alla är välkomna, skicka bara ett litet sms innan så jag har koll på hur mycket julgodis som ska tas fram!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej =)

Har du lust att hjälpa mig med en väldigt enkel sak? Nämligen att bli medlem på 2 sidor, det är gratis.

Blir du medlem så kommer jag länka till din blogg, snällt va?



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=107234



och



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=158025



är du aktiv på sidorna kommer du få gratis presentkort på H&M, Makeupstore, Kicks, Body shop eller GinaTricot! Det passar väl bra nu till jul och rean? :)



Tack på förhand.



Kram Sanna!

2008-12-17 @ 10:19:19
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: emma

hahah dom där jävla avloppen! jag har också tänkt på det, vi får verkligen aldrig stopp här hemma?

2008-12-17 @ 17:46:18
URL: http://emmalbertsson.blogg.se/
Postat av: Dave

Att ni inte får stopp i avloppen hemma kan ju vara för att eran mamma eller pappa rensar det lite då och då :P dummies :)

2008-12-17 @ 18:59:40
Postat av: Mamma Bergh

Klok han är den där Dave. Tack för hälsningen.

2008-12-17 @ 20:01:32
Postat av: Emma

Åhhh jag läste inte förräns nu annars hade jag lätt varit hos dig och falken och ätit upp alla era mozartbollar!!!! =D



kram!

2008-12-17 @ 20:04:58
Postat av: Emma

min msn är emmab[email protected]

sms jag skickade blev ju såklart inte levererat så skickar det på bloggen istället =D



PUSS!

2008-12-19 @ 15:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0