Violent Hill

I lördags var hela laget ute på bosön för en äkta träningsdag. Det blev två träningspass, kändes nästan som om man var på ett av falköpings välkända träningsläger. Resan dit var i alla fall helt okej, kom bara i en liten bilkö (det var ju  lilla lidingöloppet så där var lite extra folk på lidingö idag) Men när vi skulle hem så tog faktiskt mitt tålamod slut.  Vi stod först i en kö, men vi tyckte attt vi skulle överlista trafiken och hitta en annan bättre väg. Guess what? Det gick inte som planerat. Vi satt säkert fast i en timme.Gaah alla bilköer som jag någonsin upplevt i Sverige har skett är just i Stockholms området...minus. Men vilken tur att det finns så mycket annat kul här som kompencerar för bilköerna. Stort plus!



Värt att dokumentera, idag på träning så sa  Johan lite fel.
SuperFalken gick på zigma och Johan säger
"Bra Johanna du är stenhet idag"
...sist jag kollade var det nog stekhet

Och om det inte var tillräckligt med skoj, gå in på den här länken för den har fått mig att gråta av skratt hela veckan.
Speciellt om man kollar på den klockan 01.00 på natten. Charlie!

http://www.youtube.com/watch?v=_OBlgSz8sSM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0