Blackout

Åter till bloggen.

Det har hänt en hel del sen jag skrev senast. För det första så har jag börjat jobba som en slav för Ica Maxi. Tidiga morgnar och sena träningar gör att jag går runt som en zoombie i min lilla egen värld. Därför passar det mig perfekt att packa upp varor, men nästa vecka bli det lite kassa...då blir det skärpning! Idag blev det även strömavbrott t, gött ätnkte jag nu ser jag inte ettiketterna och slipper plocka upp varor...men såklart kommer strömjäkeln tillbaka.

Denna veckan jobbar jag tre dagar då jag börjar 06.00, är det verkligen mänskligt? Stiger upp som en bäver 05.00, fast det är rätt mysigt att cykla till jobbet när inte en kotte är ute =)

I Fredags var det den första lagfesten och det var superkul. Vi tjejer samlades och åt en exeptionell trerätters middag. Emilie och Andreá var i  förrättsgruppen. Rostat bröd med avokado eller mozarelle och tomat. Sara, Elli och Cissi huvurätten. Kycklingsgryta med cocosmjölk och bulgur. Jag och Falk efterrätterna daimtårta och marängtårta med kiwi och Emma och Emma i snacksgruppen.

andréabergh&falk

I söndags for jag ur lilla sollentuna och åkte pendeln till Södertälje för att hälsa på Dave Behave. Såklart hade han värsta fina husen precis vid mälaren. Fick en liten rundtur runt the neighbourhood. Jeppe fick också följa med. Sen blev det supergod hemmalagad-mamma-mat som alltid smakar toppen! Kvällen slutade med två filmer som kan diskuteras!

Träningen fortskider och det gör även livet!
Johanna du är min cykel soulmate <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0